9.6.16

«Ευχαριστήρια» επιστολή

«Ευχαριστήρια» επιστολή
προς τον ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας και τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης
του Θανάση Πετράκου, υπεύθυνου αγροτικής πολίτικης της ΛΑ.Ε.  και  π. Βουλευτή  Μεσσηνίας 
Θέλω να ευχαριστήσω τον ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας και τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης ο οποίος μπήκε στον κόπο να συντάξει non-paper, το οποίο αξιοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας για να συντάξει την απάντηση στο άρθρο μου με τίτλο «ΤΕΛΙΚΑ Η  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΚΑΙ ΤΗ «ΦΕΤΑ»  ΚΑΙ  «ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ» »
Τους ευχαριστώ διότι παραδέχονται  στην απάντηση τους  ότι «επαναλαμβάνω τον εαυτό μου», δηλαδή αναγνωρίζουν ότι είμαι συνεπής με τις αρχές και τις αξίες μου και παραδέχονται  ότι συνεχίζω να λέω και σήμερα  ότι έλεγα και πριν.
Είναι πολύ σημαντικό να αναγνωρίζουν οι «πρώην» ότι είμαι συνεπής και συνεχίζω να αγωνίζομαι να προστατευθούν τα δυο εμβληματικά αγροτικά προϊόντα μας η  «Φέτα» και οι  «ελιές Καλαμάτας» και γενικότερα ότι συνεχίζω να υπερασπίζομαι  τα συμφέροντα των αγροτών και όλου του ελληνικού λαού.
Δυστυχώς, δεν μπορώ εγώ να πω το ίδιο ούτε για τους Υπουργούς ούτε για τους πρώην συναδέλφους μου βουλευτές γιατί αυτοί δεν λένε τα ιδία που έλεγαν πριν  τώρα .
Υ.Γ. Προφανώς δεν αξίζει
  1) Να απαντήσω στο λίβελλο εναντίον μου.
2)Ούτε στην προσπάθεια να δικαιολογήσουν  τα αδικαιολόγητα δηλαδή  γιατί η κυβέρνηση δεν τόλμησε να θέσει βέτο.
Θα απαντήσουμε επί της ουσίας με την επιστολή μας προς όλους τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου, με την οποία  θα τους καλούμε   να ζητήσουν να έλθει την επόμενη εβδομάδα προς κύρωση στη Βουλή η καταστροφική αυτή εμπορική συμφωνία της ΕΕ με τα 15 κράτη της Νοτίου Αφρικής (SADC) (συμφωνία ΣΟΕΣ ΕΕ-SADC) και να την καταψηφίσουν  όλοι , ώστε να  ανατραπεί η ενδοτική  στάση της κυβέρνησης και να αποτραπούν  τα καταστροφικά αποτελέσματα που θα έχει αν εφαρμοστεί  η συγκεκριμένη συμφωνία.

Μετάφραση