30.4.19

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ 
Είμαι ο Θανάσης Πετράκος   και εκλέχτηκα  μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες  ως  υποψήφιος  Περιφερειάρχης Πελοποννήσου για τις Περιφερειακές εκλογές της 26ης  Μαΐου με τον  συνδυασμό «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου». 
Είμαι μέλος της Πολιτικής Γραμματείας της Λαϊκής Ενότητας (ΛΑΕ).
 Ένας από τους  35   βουλευτές που καταψηφίσαμε το 3ο μνημόνιο.
Παραιτήθηκα τον Ιούλιο  του 2015 από βουλευτής ,από κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και αποχώρησα από τον ΣΥΡΙΖΑ.
·        Γιατί δεν είχα δικαίωμα να προδώσω τη   λαϊκή  ετυμηγορία που στο δημοψήφισμα με 62% είπε ΟΧΙ σε νέο  μνημόνιο.
·        Γιατί δεν μπορούσα να ψηφίσω το ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας και την εκχώρηση της   για 99 χρόνια   στο  υπερταμείο του Σόιμπλε,  τα ματωμένα υψηλά πρωτογενή  πλεονάσματα ,  την υπερφορολόγηση των λαϊκών στρωμάτων αντί του μεγάλου κεφαλαίου , τους πλειστηριασμούς της λαϊκής  κατοικίας , τη συνέχιση της άγριας λιτότητας,   τη μετατροπή της χώρας σε απέραντη αμερικανική  βάση .
·        Γιατί δεν μπορούσα να συμμετέχω στο έγκλημα της διάψευσης των ελπίδων του  λαού και κυρίως της νεολαίας .
·        Γιατί πάνω από  όλα θεωρώ ότι η αξιοπρέπεια ,η εντιμότητα η συνέπεια  και αντιστοιχία λόγων και έργων είναι πάνω από τις καρέκλες,   τους μισθούς  και τα αξιώματα.
Έχω γεννηθεί  στην Κορώνη  Μεσσηνίας από  γονείς αγρότες.  Σπούδασα Μαθηματικός στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας.  Από το 1982 κατοικώ μόνιμα στη Μεσσηνία. Εργάστηκα  αρχικά σε  φροντιστήρια  και στη συνέχεια σε Δημόσια  σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 
Ήμουν   νομαρχιακός σύμβουλος  Μεσσηνίας από το 1994 έως το 2010 . Εκλέχτηκα το  2010 Περιφερειακός Σύμβουλος Πελοποννήσου   με το συνδυασμό «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου»  και αγωνίστηκα με όλες μου τις δυνάμεις ενάντια στις νεοφιλελεύθερες επιλογές της παράταξης  Τατούλη  και στην εγκαθίδρυση του «συστήματος Τατούλη» στην Περιφέρεια.
Έχω διατελέσει βουλευτής Μεσσηνίας  από το 2012 μέχρι και  το 2015. Κι ενώ   ήμουν πρώτος σε σταυρούς  στις εκλογές του  Ιανουάριου  του 2015 παραιτήθηκα   γιατί δεν δέχτηκα να προδώσω τη θέληση του  λαού.    

Μετάφραση