2.9.15

ΔΗΛΩΣΗ ΘΑΝΑΣΗ ΠΕΤΡΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ

ΔΗΛΩΣΗ ΘΑΝΑΣΗ ΠΕΤΡΑΚΟΥ

Με αφορμή μια προβοκάτσια που έγινε στην προσωπική μου σελίδα του Facebook, το γνωστό site periodista.gr προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις, γράφοντας ότι επιτίθεμαι με απολίτικους και απαράδεκτους χαρακτηρισμούς και κατά του Αλέξη Τσίπρα. Δυστυχώς την προβοκάτσια αυτή αναπαράγουν και άλλες ιστοσελίδες και έντυπα αλλά και τοπική εφημερίδα της Μεσσηνίας.
Η πολιτική μου διαδρομή και το ήθος μου είναι γνωστό. Δεν συνηθίζω και δεν με εκφράζει τέτοιου είδους αντιπαράθεση ούτε έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοιους χαρακτηρισμούς. Η μόνη ευθύνη που έχω και την αναλαμβάνω είναι ότι δεν είχα κλειδώσει την προσωπική μου σελίδα του Facebook και έγινε αυτή η ανάρτηση-προβοκάτσια. Την ανάρτηση αυτή την διέγραψα και φυσικά κλείδωσα την προσωπική μου σελίδα για να αποτρέψω και άλλες προβοκάτσιες.
Συνεπώς ας μην ματαιοπονούν όσοι θέλουν να πλήξουν την ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ και εμένα προσωπικά. Η πολιτική αντιπαράθεση επιδιώκουμε και επιδιώκω να γίνεται με επιχειρήματα και υψηλό επίπεδο.

Το Γραφείο Τύπου


Μετάφραση