ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ Η ΜΕ ΤΟ
«ΚΑΠΡΙΤΣΙΟ»;
ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ Η ΜΕ ΤΟΥΣ
«ΡΕΣΤΗΔΕΣ»;
Ανοιχτή επιστολή του
Θανάση Πετράκου
Επειδή
ο
κ. Περιφερειάρχης συνεχίζει να κωλυσιεργεί επικίνδυνα και
αδικαιολόγητα να φέρει προς συζήτηση στο
ΠΕΣΥΠ τη Μ.Π.Ε. του οδικού άξονα Καλαμάτα –Ριζόμυλος – Πύλος –Μεθώνη, παρότι
είχε δεσμευτεί ότι αμέσως μετά τη συζήτηση στα Δημοτικά Συμβούλια Καλαμάτας και
Μεσσήνης θα εισαχθεί προς συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο ,είμαστε
υποχρεωμένοι με αίσθημα ευθύνης να απευθυνθούμε
με τη παρούσα επιστολή μας και στον ίδιο και στους επικεφαλής όλων των
παρατάξεων και να ζητήσουμε να συμφωνήσουμε να συζητηθεί η ΜΠΕ σε κατεπείγουσα
συνεδρίαση του ΠΕΣΥΠ την προσεχή Τετάρτη 8 Ιουλίου ώστε να έχει εγκριθεί πριν
την επίσκεψη του υπουργού Υποδομών κ. Κ. Καραμανλή την Πέμπτη 9 Ιουλίου στη
Τρίπολη . Είναι κρίσιμο και απολύτως απαραίτητο να υπάρχει θετική απόφαση του ΠΕΣΥΠ πριν τη
Πέμπτη . Οι λόγοι προφανείς.
Αφού ο κ. Νίκας αδικαιολόγητα
συνεχίζει να κωλυσιεργεί, επειδή
προφανώς δεν πέρασε την άποψη του για τη λεγόμενη παραλιακή χάραξη ,οφείλει το Περιφερειακό Συμβούλιο
Πελοποννήσου να πάρει την υπόθεση της συζήτησης και έγκρισης της ΜΠΕ στα χέρια
του ώστε να
προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις η κατασκευή του δρόμου και χωρίς
διόδια με βάση το σχέδιο των κ.
Σπρίτζη- Δέδε . Oπως με σαφήνεια ξεκαθάρισε ο Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών έργων
του Υπουργείου Υποδομών κ. Γιάννης Καρνέσης
μόνο αυτό
το σχέδιο υπάρχει και μόνο με αυτό
μπορεί να δημοπρατηθεί και να κατασκευαστεί ο δρόμος.
Θέλουμε
να τονίσουμε και να προειδοποιήσουμε ότι
οποιαδήποτε καθυστέρηση στην έγκριση της ΜΠΕ ,φυσικά με τις αναγκαίες
βελτιώσεις , πολλαπλασιάζει τους υπαρκτούς κινδύνους να μην γίνει ποτέ το έργο
και να παραπεμφθεί στις καλένδες .
Οφείλουμε όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι μια χρεωκοπημένη χώρα που είναι η Ελλάδα : α)
Δεν έχει άπειρα χρήματα. β) Η Μεσσηνία δεν είναι ο μοναδικός νομός της Ελλάδας που έχει ανάγκη
για δρόμο. Η Κρήτη π.χ. έχει κι αυτή ανάγκες και μάλιστα είναι η μοναδική
Περιφέρεια στην οποία ικανοποιήθηκαν τα αιτήματα της για αύξηση της χρηματοδότησης
στη δακοκτονία και έχει επάρκεια φαρμάκων και για του χρόνου… .γ) Ο κ.
πρωθυπουργός τυγχάνει να έχει πολύ ισχυρούς δεσμούς με τη Κρήτη και ο νοών νοείττω…
Συνεπώς
κ. Νίκα οφείλετε να συνειδητοποιήσετε α) Ότι είστε πλέον Περιφερειάρχης
και όχι Δήμαρχος Καλαμάτας. β) Δεν
μπορείτε να βάζετε το εγωιστικό καπρίτσιο σας πάνω από τα συμφέροντα ολόκληρης
της Μεσσηνίας και μάλιστα να λέτε «ότι αν η
κυβέρνηση δεχτεί την άποψη σας για παραλιακή χάραξη θα δώσετε από το
ΕΣΠΑ «μποναμά» 40 εκ .!!! γ) Μπορεί διάφοροι παράγοντες του
κόμματος σας που.. μιλούν η δεν μιλούν καθόλου… πέραν της σεβαστής αλλά
ανεδαφικής πλέον άποψης τους για την παραλιακή χάραξη , να έχουν και άλλους
λόγους ,είτε εξυπηρέτησης
μικροσυμφερόντων για στενά
ψηφοθηρικούς λόγους είτε εξυπηρέτησης
μεγαλοσυμφερόντων τύπου …Ρέστηδων .
Εσείς
όμως κ. Νίκα ως Περιφερειάρχης οφείλετε να πάτε επιτέλους με τη λογική και την
εξυπηρέτηση των συμφερόντων των πολλών και της ανάπτυξης της Μεσσηνίας και της
Πελοποννήσου και να
αφήσετε στην άκρη το εγωιστικό σας καπρίτσιο .Διότι αν το
έργο παραπεμφθεί στις καλένδες, εκτός
από τους γνωστούς βουλευτές, την μεγαλύτερη ευθύνη θα έχετε εσείς.
Για
όλους αυτούς τους λόγους καθίσταται μονόδρομος η συζήτηση και έγκριση της ΜΠΕ
πριν την επίσκεψη του κ. Καραμανλή την προσεχή Πέμπτη στη Τρίπολη.
Σας
ζητάμε λοιπόν να δεχτείτε την πρόταση
μας και να συζητηθεί η ΜΠΕ τη Δευτέρα η
σε κατεπείγουσα συνεδρίαση την Τετάρτη διαφορετικά σας ενημερώνουμε ότι θα
θέσουμε σε ψηφοφορία τη πρόταση μας στη συνεδρίαση της Δευτέρας διότι «εμάς
συνένοχους στο «φόνο» του έργου δεν θα μας έχετε»
Υ.Γ. Μια τελευταία ερώτηση κ. Περιφερειάρχη .Γιατί
αφού ήταν γνωστό-όπως έχω πει και στον κ. Χρυσομάλλη- ότι από το 2014 έχει
εγκαταλειφθεί η παραλιακή χάραξη και το 2016 ξεκίνησε και επίσημα η
προετοιμασία για τη σημερινή επιλογή του έργου γιατί δεν αντιδράσατε τότε μια
και είχατε θεσμικό ρόλο ως Δήμαρχος
Καλαμάτας;
Ο
επικεφαλής της «Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου»
Θανάσης
Πετράκος