Χτύπημα σε τουρισμό και ανάπτυξη η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων
Σάββατο, 22 Νοέμβριος 2014
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Εκπρόσωποι πολιτικών και άλλων φορέων προσήλθαν το μεσημέρι στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας και εκδήλωσαν την αντίθεσή τους για την ιδιωτικοποίηση τόσο του συγκεκριμένου αεροδρομίου όσο και όλων των περιφερειακών αεροδρόμιων της χώρας…
Ήταν μια εκδήλωση στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων που πραγματοποιήθηκαν σε πολλά αεροδρόμια της χώρας κατά της ιδιωτικοποίησής τους. Μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και επεκτάθηκε σε όλη την Ελλάδα.
Ήταν εκεί ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, Μανώλης Μάκαρης και σύμβουλοι του συνδυασμού του, οι υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες Μεσσηνίας και περιφερειακοί σύμβουλοι Νίκος Πατσαρίνος (Πελοπόννησος Πρώτα) και Παναγιώτης Αλευράς (Δημοκρατική Πελοποννησιακή Συνεργασία), άλλοι περιφερειακοί σύμβουλοι, ενώ παραβρέθηκε και ο αερολιμενάρχης, Δημήτρης Μανδηλάρης.
Ο Θανάσης Πετράκος τόνισε σε δηλώσεις του ότι η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα για τον τουρισμό της χώρας και την ανάπτυξή της. Αυτό διότι, όπως σημείωσε, με την ιδιωτικοποίηση θα επιβληθεί ένα πρόσθετο χαράτσι για τη μεταφορά των επιβατών, το οποίο θα επιβαρύνει τους ίδιους τους επισκέπτες.
Σε ό,τι αφορά το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι ακόμη και αν δεν περιληφθεί στα υπό ιδιωτικοποίηση θα υποστεί σοβαρές συνέπειες από την ιδιωτικοποίηση των υπόλοιπων περιφερειακών αεροδρομίων, ιδίως των μεγάλων. Αυτό επειδή τα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, της Κω, του Ηρακλείου, είναι αυτά που με τα κέρδη τους ουσιαστικά στηρίζουν τα υπόλοιπα μικρότερα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
Τέλος ο Θανάσης Πετράκος σημείωσε ότι αυτό που χρειάζονται τα αεροδρόμια και ιδίως της Καλαμάτας δεν είναι να περάσουν στους ιδιώτες αλλά να γίνουν τα απαραίτητα έργα αναβάθμισης και επέκτασης. Όπως ανέφερε, για τα έργα που χρειάζεται το αεροδρόμιο της Καλαμάτας έχει υποβάλει ερώτηση στη Βουλή, που δεν απαντήθηκε, ωστόσο τις επόμενες ημέρες θα έχει συνάντηση με τον υπουργό για να του θέσει τα ζητήματα και να πάρει τις απαντήσεις που ζητάει.
Ο Παναγιώτης Αλευράς τόνισε ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και φέτος σημείωσε μια εντυπωσιακή αύξηση των τουριστικών πτήσεων, ύψους 72%, η οποία σχολίασε ότι θα οδηγηθεί σε μεγάλη κάμψη με την ιδιωτικοποίησή του. Όπως υπογράμμισε, οι τοπικοί φορείς και οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να παρέμβουν, να αντιδράσουν, ώστε να αποτρέψουν τα σχέδια των ιδιωτικοποιήσεων των αεροδρομίων και ταυτόχρονα να επιβάλουν την υλοποίηση των αναγκαίων έργων αναβάθμισης.
Ο Μανώλης Μάκαρης σημείωσε ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί και πως οι τοπικοί φορείς και η τοπική κοινωνία δεν πρέπει να εφησυχάσουν ακόμη και εάν είναι εκτός της λίστας των προς ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων, διότι με την ανάπτυξη που έχει θα μπει στη λίστα σε επόμενη φάση. Τέλος, αναφέρθηκε και εκείνος στην αναγκαιότητα υλοποίησης των απαραίτητων έργων αναβάθμισης και επέκτασης του αεροδρομίου.
Ο Νίκος Πατσαρίνος υπογράμμισε ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και όλα τα αεροδρόμια έχουν φτιαχτεί με τον ιδρώτα του ελληνικού λαού γι’ αυτό και δεν πρέπει να περάσει η ιδιωτικοποίησή τους. Πρόσθεσε ότι η περιφερειακή του παράταξη θα είναι μπροστάρισσα σε αυτόν τον αγώνα και επιπλέον σημείωσε ότι υπάρχουν και οι εθνικοί λόγοι που επιβάλουν να παραμείνουν τα αεροδρόμια κρατικά.
Από την πλευρά του ο αερολιμενάρχης, Δημήτρης Μανδηλάρης, σημείωσε ότι για τα έργα αναβάθμισης και επέκτασης υπάρχει αναμονή μέχρι τον Φεβρουάριο, οπότε έχει ανακοινωθεί ότι θα υπάρχουν εξελίξεις για τη χρηματοδότησή τους, ενώ για το μέλλον του αεροδρομίου ανέφερε ότι είναι θετικό να προσπαθεί ο καθένας να βοηθήσει το αεροδρόμιο κατά το πώς νομίζει.
Σάββατο, 22 Νοέμβριος 2014
Εκπρόσωποι πολιτικών και άλλων φορέων προσήλθαν το μεσημέρι στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας και εκδήλωσαν την αντίθεσή τους για την ιδιωτικοποίηση τόσο του συγκεκριμένου αεροδρομίου όσο και όλων των περιφερειακών αεροδρόμιων της χώρας…
Ήταν μια εκδήλωση στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων που πραγματοποιήθηκαν σε πολλά αεροδρόμια της χώρας κατά της ιδιωτικοποίησής τους. Μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και επεκτάθηκε σε όλη την Ελλάδα.
Ήταν εκεί ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας, Μανώλης Μάκαρης και σύμβουλοι του συνδυασμού του, οι υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες Μεσσηνίας και περιφερειακοί σύμβουλοι Νίκος Πατσαρίνος (Πελοπόννησος Πρώτα) και Παναγιώτης Αλευράς (Δημοκρατική Πελοποννησιακή Συνεργασία), άλλοι περιφερειακοί σύμβουλοι, ενώ παραβρέθηκε και ο αερολιμενάρχης, Δημήτρης Μανδηλάρης.
Ο Θανάσης Πετράκος τόνισε σε δηλώσεις του ότι η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα για τον τουρισμό της χώρας και την ανάπτυξή της. Αυτό διότι, όπως σημείωσε, με την ιδιωτικοποίηση θα επιβληθεί ένα πρόσθετο χαράτσι για τη μεταφορά των επιβατών, το οποίο θα επιβαρύνει τους ίδιους τους επισκέπτες.
Σε ό,τι αφορά το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι ακόμη και αν δεν περιληφθεί στα υπό ιδιωτικοποίηση θα υποστεί σοβαρές συνέπειες από την ιδιωτικοποίηση των υπόλοιπων περιφερειακών αεροδρομίων, ιδίως των μεγάλων. Αυτό επειδή τα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, της Κω, του Ηρακλείου, είναι αυτά που με τα κέρδη τους ουσιαστικά στηρίζουν τα υπόλοιπα μικρότερα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
Τέλος ο Θανάσης Πετράκος σημείωσε ότι αυτό που χρειάζονται τα αεροδρόμια και ιδίως της Καλαμάτας δεν είναι να περάσουν στους ιδιώτες αλλά να γίνουν τα απαραίτητα έργα αναβάθμισης και επέκτασης. Όπως ανέφερε, για τα έργα που χρειάζεται το αεροδρόμιο της Καλαμάτας έχει υποβάλει ερώτηση στη Βουλή, που δεν απαντήθηκε, ωστόσο τις επόμενες ημέρες θα έχει συνάντηση με τον υπουργό για να του θέσει τα ζητήματα και να πάρει τις απαντήσεις που ζητάει.
Ο Παναγιώτης Αλευράς τόνισε ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και φέτος σημείωσε μια εντυπωσιακή αύξηση των τουριστικών πτήσεων, ύψους 72%, η οποία σχολίασε ότι θα οδηγηθεί σε μεγάλη κάμψη με την ιδιωτικοποίησή του. Όπως υπογράμμισε, οι τοπικοί φορείς και οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να παρέμβουν, να αντιδράσουν, ώστε να αποτρέψουν τα σχέδια των ιδιωτικοποιήσεων των αεροδρομίων και ταυτόχρονα να επιβάλουν την υλοποίηση των αναγκαίων έργων αναβάθμισης.
Ο Μανώλης Μάκαρης σημείωσε ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί και πως οι τοπικοί φορείς και η τοπική κοινωνία δεν πρέπει να εφησυχάσουν ακόμη και εάν είναι εκτός της λίστας των προς ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων, διότι με την ανάπτυξη που έχει θα μπει στη λίστα σε επόμενη φάση. Τέλος, αναφέρθηκε και εκείνος στην αναγκαιότητα υλοποίησης των απαραίτητων έργων αναβάθμισης και επέκτασης του αεροδρομίου.
Ο Νίκος Πατσαρίνος υπογράμμισε ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και όλα τα αεροδρόμια έχουν φτιαχτεί με τον ιδρώτα του ελληνικού λαού γι’ αυτό και δεν πρέπει να περάσει η ιδιωτικοποίησή τους. Πρόσθεσε ότι η περιφερειακή του παράταξη θα είναι μπροστάρισσα σε αυτόν τον αγώνα και επιπλέον σημείωσε ότι υπάρχουν και οι εθνικοί λόγοι που επιβάλουν να παραμείνουν τα αεροδρόμια κρατικά.
Από την πλευρά του ο αερολιμενάρχης, Δημήτρης Μανδηλάρης, σημείωσε ότι για τα έργα αναβάθμισης και επέκτασης υπάρχει αναμονή μέχρι τον Φεβρουάριο, οπότε έχει ανακοινωθεί ότι θα υπάρχουν εξελίξεις για τη χρηματοδότησή τους, ενώ για το μέλλον του αεροδρομίου ανέφερε ότι είναι θετικό να προσπαθεί ο καθένας να βοηθήσει το αεροδρόμιο κατά το πώς νομίζει.