24.4.13

Ερώτηση με θέμα:«Η διαφημιστική Καμπάνια της ΔΕΗ αποτελεί έξοδο χωρίς σκοπιμότητα »


01/03/2013
                

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟN ΥΠΟΥΡΓΟ

·         Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής


Θέμα: «Η διαφημιστική Καμπάνια της ΔΕΗ αποτελεί έξοδο χωρίς σκοπιμότητα »


Η ΔΕΗ Α.Ε ιδίως μετά την κατάρρευση της Hellas Power και της Energa προμηθεύει με ηλεκτρική ενέργεια περισσότερο από το 90% των νοικοκυριών και των καταναλωτών της χώρας αλλά και των μεγάλων καταναλωτών. Συνεπώς δεν υπάρχει καμιά ανάγκη να προσελκύσει νέους πελάτες. Τονίζεται δε ότι η ΔΕΗ Α.Ε παράγει το 65% της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και πουλάει το 90% της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνεται.  Η ΔΕΗ Α.Ε παρόλα αυτά προχώρησε στην εκπόνηση πολυδάπανης διαφημιστικής καμπάνιας και μάλιστα χωρίς να γίνει ο απαραίτητος διαγωνισμός που θα εξασφάλιζε τα συμφέροντα της ΔΕΗ.
Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι για την κατανομή της διαφημιστικής καμπάνιας ερίζουν βουλευτές  κυβερνόντος κόμματος (Ερώτηση στην ΒτΕ με αριθμ πρωτ. 7457 20-2-2013). Επίσης είναι γνωστό ότι εταιρικοί πελάτες δεν επηρεάζονται από διαφημιστικές καμπανιές αλλά από το κόστος της προσφερόμενης ενέργειας.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
  1. Γιατί αποφασίσθηκε η διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ όταν η ΔΕΗ κατέχει σχεδόν το πλήρες κομμάτι της πίτας των νοικοκυριών;
  2. Ποιο το κόστος της καμπάνιας αυτής και με ποια διαδικασία έγινε η επιλογή του αναδόχου της διαφημιστικής καμπάνιας;  
  3. Που αποσκοπεί η διαφημιστική καμπανιά της ΔΕΗ Α.Ε;
  4. Γιατί δεν επιλέχθηκε η ανάλωση του κόστους της διαφημιστικής καμπάνιας σε πόρους που θα βελτίωναν π.χ την ασφάλεια των εργαζόμενων, την κάλυψη κενών θέσεων κτλ που θα είχε ως αποτέλεσμα την ουσιαστική βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές

Πετράκος Αθανάσιος


Ουζουνίδου Ευγενία



Μετάφραση